fredag den 9. august 2019

Så langt er jeg kommet / I've come this far

Dagmar-toppen, med den helt igennem håbløse opskrift, er kommet så langt, at jeg skal i gang med kontrastmønsteret.
Der var alligevel nok ikke helt garn nok til den store størrelse, så der kommer nok lidt flere striber for neden end der står i opskriften. Men det dur altså ikke, at den bliver for kort!
Jeg synes stadig, den er så fin, men jeg skulle jo nok have vejet garnet inden jeg gik i gang, istedet for bare at tro, at der var 50 gram af hver. (Når nu der stod 50 gram til alle størrelser!)
Må vist hellere lige tage mig sammen og blive færdig......

The Dagmar top, with the totally hopeless pattern, has come so far that I need to start the contrast-stripes.
It turned out that I didn't really have enough yarn for the large size, so I guess it will have a bit more stripes than the pattern says. But it's no use if it's too short!
I still think it's so very pretty, but I guess I should have weighed the yarn before starting, instead of just assuming that there were 50 grams of each. (The pattern said 50 grams for all sizes!)
Just need to get focused and get it done.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails