mandag den 26. august 2019

Jeg havde aldrig troet / I never would have guessed

Jeg skrev jo forleden, at min mindste nevø ønsker sig strømper med billede af hans hund. Og SE så, hvad man kan finde på Ravelry!
Med lidt andre farver kunne det sagtens gå for at være søde Bailey. Bortset fra ørerne, altså.
Suk. Der er vel ingen vej udenom.......

I wrote the other day, how my youngest nephew wants socks with a picture of his dog. And then LOOK at what you can find on Ravelry!
With slightly different colors it could look like sweet Bailey. Apart from the ears, you know.
Sigh. I guess I can't avoid it......

6 kommentarer:

  1. Og mosteren har en rygrade som en regnorm.
    Det har jeg forresten også fået at vide at jeg har af mine drenge

    SvarSlet
  2. Svar
    1. He he - ja, sådan kan man også strikke dem!

      Slet
  3. synes klart du skal gå efter slipset....

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails