torsdag den 19. september 2019

Flere gaver / More gifts

Jeg har jo faktisk fået flere gaver! Da jeg var til fødselsdag sidste weekend i Aarhus, fik jeg dette virkelig fine garn fra min niece og co. Der er garn nok til en sweater hvis jeg strikker det sammen med noget andet. Det er de fineste farver, og det er så blødt! Jeg aner ikke, om det skal være striber eller måske strikket sammen med en tråd mohair, men det er virkelig dejligt at tænke på.....

I actually got more gifts! Last weekend, when I went for birthday in Aarhus, I got this incredibly pretty yarn from my niece & Co. There is enough yarn for a sweater, if I combine it with something else. The colors are so pretty, and it's so soft! I have no idea if I would like stripes or just knit with a thread of mohair, but I love thinking about it......
Der er også kommet pakke fra USA! Det var så dejligt at cykle hen og hente den, og det føles jo vildt eksotisk med sådan en "Priority Mail" pakke!

There was also a package from the US! It was exciting cycling to get it, and it really feels very exotic with a "Priority Mail" package like this!
Indeni var der kaffe. Al mulig dejlig efterårskaffe som jeg virkelig glæder mig til at smage!

Inside there was coffee. All kinds of lovely fall coffee that I can't wait to taste!
Der var også det bedste amerikanske slik. Som jeg ikke behøver dele.

There was also the best kind of American candy. That I don't have to share. 
Og tyggegummi! Jeg har virkelig aldrig smagt enhjørningetyggegummi. Nogensinde.

And chewing gum! I really never tasted unicorn chewing gum. Ever. 
Der var også blade. Sladderblade og Interweave knits! Jeg har haft kig på det strikkeblad......
Sikke nogle dejlige gaver!

There were magazines as well. Gossip magazines and Interweave knits! I've checked that one out.....
Such wonderful gifts!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails