fredag den 20. september 2019

Fra nu af kan det kun gå nedad / From now on, it can only get worse

De der strømper på pind 2? Jeg tror faktisk det er de bedste strømper, jeg nogensinde kommer til at strikke. Min niece er svært begejstrede for både mønster og cashmere indhold, og det var jeg egentlig også.
Så fra nu af kan det kun blive dårligere strømper. Resten af min strikke-karriere!

Those socks on size 2 mm needles? I do think it's the best socks I'll ever get to knit! My niece really, really loves both the pattern and the cashmere in the yarn, and I totally agree with her.
So from now on? My socks can only get worse. For the rest of my knitting career!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails