tirsdag den 18. februar 2020

Helt uden garn / No yarn at all

Jeg lavede en lille gave inden jeg skulle til Island. Det er kun anden gang jeg laver et navneskilt til en anden. Jeg er selv ret begejstret for mit "Olaf" navneskilt som jeg har på hver dag på arbejde.
Min eks-kollega ELSKER kage. Og is. Så hun fik en cup-cake, og det ligner da meget godt, ikke?
Hun blev ihvertfald glad og tog den med på kontoret så den er klar til at bruge.
Navneskiltet er lavet i Fimo-ler fra Panduro. Bagpå er der en broche-nål, og den var hyggelig at lave.

I made a little present before going to Iceland. It's just my second time I've made a name tag for someone else. I do love my "Olaf" name tag that I wear everyday at work.
My ex-colleague LOVES cake. And ice cream. So she had a cup-cake, and it looks real, right?
She was happy and brought it to her office, where it's ready to use.
I made the name-tag with Fimo clay. At the back, there is a brooch-pin, and it was fun to make.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails