fredag den 21. februar 2020

4

Strømperne til min søster er blevet færdige! Hun har først fødselsdag om nogle uger, men de skal jo lige nå til USA.....
Mønsteret er fra "Favorite Socks" som jeg har haft i bogreolen meget, meget længe. Faktisk troede jeg, at jeg havde fundet et mønster jeg aldrig havde strikket før!

The socks for my sister are done! Her birthday is some weeks ahead, but the socks need to get to the US before that.....
The pattern is from "Favorite Socks" which has been in my book shelf for a very, very long time. I actually thought I found a pattern I've never knit before!
Mønsteret er ret flot. Garnet er dejligt Wollmeise, og jeg er faktisk meget tilfreds. Også selv om jeg opdagede, at jeg faktisk strikkede efter præcis samme mønster for knap 8 år siden.
Dengang var de også i Wollmeise og rigtig flotte!
De vejer 110 gram, og skal sendes i morgen sammen med en rimelig portion islandsk slik. Tror, de bliver glade!

The pattern is really nice. The yarn is lovely Wollmeise, and I'm quite happy. Even though I found out that I actually knit from the exact same pattern just about 8 years ago.
Back then, they were also in Wollmeise, and looked good!
They weigh 110 grams, and tomorrow I'm mail them with a nice bit of Icelandic candy. I do think they will be happy!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails