tirsdag den 25. februar 2020

5

De her strømper - især nummer 2 af dem - tog ALT for lang tid at strikke! Faktisk hele "Stolthed og Fordom" og to film til. Nogle gange tager en ribstrømpe ingen tid, andre gange føles det som at strikke baglæns.
Nå. Men her er de så - til min niece som fylder 26 på torsdag. Hun venter nok lige lidt med at fejre det, men hvis jeg skal nå at hænge på i min strømpeplanlægning, så er det godt at de ihvertfald er færdige.
Garnet er Lana Grossa Meilenweit. Måske har jeg købt det i Flensburg, måske har jeg fået det. Det fungerer ihvertfald fint! Jeg kan godt lide, når strømperne bliver stort set ens. De vejer 80 gram ialt.

These socks - especially the second one - took FOREVER to knit! They actually took the entire "Pride and Prejudice" and another 2 movies. Sometimes, a ribbed sock takes no time, sometimes it feels like knitting backwards.
Anyway. Here they are - for my niece who's turning 26 on Thursday. The celebration will have to wait a bit, but if I am to keep up with my sock-planning, it's really good that they are done.
The yarn is Lana Grossa Meilenweit. Maybe I bought it in Flensburg, maybe I had it as a gift. It works fine, anyway! I do like when the socks are close to identical. They weigh 80 grams.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails