fredag den 28. februar 2020

Ikke helt efter planen / Not really according to my plan

Nå. De lyserøde strømper blev ikke helt færdige i går alligevel. Så i dag kommer hækletøjet med i toget i stedet. Så må jeg strikke strømper når jeg kommer hjem!
Bogen med opskriften er temmelig stor, og jeg skal have min computer med hjem også, og gider ikke slæbe på så meget. Der skal sendes nogle data til Tyskland. Inden på mandag. Det må jeg jo så gøre hjemmefra, for når jeg er på arbejde er der sjældent tid til at sidde og tænke på sådan noget. Kender I andre også til at gøre ting i sidste øjeblik?

Well. The pink socks didn't get done yesterday as planned. So today, the crochet bag will join me on the train instead, and I'll have to knit socks when I get home!
The pattern book is quite big, and I need to take home my computer, so I don't want to carry that much extra stuff. I need to send some data to Germany. Before Monday. So I'll have to do it from home, since when at work, there is seldom time to sit and think of stuff like that. Do you know that strategy, doing things at the last moment?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails