fredag den 7. februar 2020

Et hovede / A head

Nu skal det jo blive en elefant, så derfor kan I jo nok genkende det her stakkels hovede uden ører eller øjne. Eller krop.
Den er ihvertfald i gang. Jeg er svært tilfreds. Hækling er jo faktisk ikke min stærkeste side (og jeg skal kigge så frygtelig meget på hvad jeg laver!) men mon ikke den snart er færdig alligevel? Det er jo nærmest dyrplageri hvis ikke det arme dyr snart får en krop......

It's going to be an elephant, so I guess you recognize this poor head with no ears or eyes. Or body.
So it's started! I'm so happy with it. Crochet is a special force of mine (and I need to look so very closely on what I'm doing!) but don't you think it will be done soon? It's like cruelty to animals if this poor animal will not be having a body soon.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails