lørdag den 26. september 2020

23

Lille D fylder snart 3 år. Hun har meget varme fødder og er ikke altid lige begejstret for at blive proppet i strikkede strømper. Så derfor havde jeg tænkt at hun skulle have strømper i det her garn som har lagret længe. Da jeg købte det for meget, meget længe siden var min søsters børn svært begejstrede, for der er lidt krabbeskal i som skulle modvirke sure tæer, så de gik og snusede til deres fødder iført de nye strømper
Lille D er ikke SÅ nem at imponere. Hver gang jeg har sagt til hende, at hun skal have "krabbestrømper" har hun lidt forskrækket sagt "NEJ! Det vil jeg ikke!" Måske er hun bange for at blive bidt i tæerne?
Ihvertfald er de færdige nu og flot lyserøde. De vejer 40 gram, de er ikke alt for varme, og jeg håber, det falder i den unge dames smag. Trods alt.......

Little D turns 3 very soon. She has very warm feet and is not always too happy about having to wear knitted socks. So I thought about knitting socks in this yarn, that has been in my stash for very long. When I bought it, a long, long time ago, my sister's kids were really excited, because the yarn has a bit of crab shell which should prevent smelly feet, so they were busy smelling their feet wearing their new socks
Little D isn't THAT easily impressed. Every time I told her that she will be having "crab socks", she has very quickly and a bit anxious replied "NO! I don't want them!" Maybe she is afraid they will bite her toes?
Anyway - now they are done and beautifully pink. They weigh 40 grams, they are not too warm, and I do hope the young lady will like them. In spite of all.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails