søndag den 27. september 2020

Luksus / Luxury

Denne weekend er sådan en luksusweekend, hvor jeg bare er hjemme. Alene. Eneste aftale er kirke i dag.
Jeg elsker at være hjemme! Hvis man kan sige noget godt om Coronavirus, så har det givet meget mere tid til at være hjemme. Altså - efter en måned i sofaen efter et forår hvor jeg bare tog direkte hjem fra arbejde, så savnede jeg faktisk folk. Meget. 
Men efter en uge hvor jeg er kommet hjem sent 3 aftener i træk, så er det bare virkelig dejligt at bare gøre, hvad man har lyst til. 
I går blev det så toppet med en lur i gæsteværelset. MED strikkebøger at kigge i. Jeg elsker den store seng på gæsteværelset! I dag skal jeg nok være der lidt mere, mens jeg forbereder undervisning til næste uge og sådan noget. Det skal nok blive godt...... (Tror også jeg kan strikke lidt imens)

This weekend is a luxury weekend with me being home. Alone. My only appointment is church today. 
I love being at home! If there is anything good to say about Coronavirus, it's that it gave much more time for being at home. Well - after a month on the couch following a spring where I went directly home from work, I did miss people. A lot. 
But after a week of coming home late 3 evenings in a row, it's really nice being able to do exactly what I want to and nothing else. 
Yesterday, I topped it by taking a nap in the guest room. WITH knitting books to read. I just love the big bed in the guest room! Today, I'll spend some more time there, while preparing some education for next week and stuff. It's bound to be good...... (I do think I can knit a bit as well)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails