torsdag den 7. januar 2021

Sne! / Snow!

I går kom der sandelig sne! Ikke meget, og det forsvandt hurtigt, men jeg nåede da at tage et billede af MIN sne i MIN have!
Jeg nåede også at købe salt til mit fortov. Nu må vi se, om jeg når at få brug for det. Det er jo slet ikke sikkert! Dagens store spørgsmål er selvfølgelig, hvordan det bliver at cykle til toget i dag. I går var jeg heldig at have fri, så jeg nåede at se sneen, for hvis jeg havde været på arbejde havde jeg jo nok kun set det om morgenen. I mørke. Og hvor sjovt er det?

Yesterday, the snow came! Not a lot, and it disappeared very fast, but I did get to take a picture of MY snow in MY garden!
I also got around buying salt for my pavement. So we'll see if I get to use it. I'm not sure! Today's big question of course is how it will be cycling to the train today. Yesterday, I had the day off, luckily, so I had time to see the snow, because if I had been working, I would only have seen it in the morning. In the dark. And how much fun is that?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails