mandag den 22. februar 2021

Vintergækker / Snowdrops


Der er vintergækker i min have. I år var jeg forberedt på at de kom op, men lige så glad for dem som jeg var sidste år, hvor jeg fik en kæmpe overraskelse! Det er så hyggeligt med de første blomster, og jeg håber med tiden at min have får flere og flere af dem. Nå. Tilbage til vintergækker. Dagens opskrift er et betræk til en lysestage i et sylteglas. Kan det blive meget mere hyggeligt end det her mens vi venter på at foråret rigtig kommer? Mønsteret er dette


I have snowdrops in my garden. This year, I was prepared for them coming up, but no less happy as I was last year, when I got so surprised! I love seeing the first flowers, and over time, I just hope my garden will get more and more flowers. Well. Back to the snowdrops. Today's pattern is a Mason jar candlelight cover. Can it get more pretty and cozy than this, while we wait for spring to really come? The pattern is this one

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails