søndag den 28. februar 2021

Rekordhurtigt / Speed record

Min søsters søde hund - min behårede nevø - er blevet opereret. Sidste lørdag sendte jeg pakke over til dem, og tænk, den kom allerede frem i går!
Jeg havde lagt en gave i til den stakkels patient som nu går rundt i bodystocking og skal sove med krave så han ikke kan slikke i sit sår. Nu fik jeg så lov at se ham få sin gave!

My sister's sweet dog - my hairy nephew - had surgery done. Last Saturday, I send a package in the mail, and can you imagine - it arrived yesterday!
I included a gift for the poor patient who is now wearing a bodystocking and needs to sleep with a cone to prevent him from licking his wound. So now I got to see him get his present!
Det var dåseleverpostej, og han var tydeligvis rigtig glad for gaven. Han skal jo ikke glemme smagen af leverpostej, vel?

It was canned liver paté, and he clearly liked his gift. I don't want him to forget the live paté taste completely, you know!
Min søster sagde højtideligt at hun SELVFØLGELIG ikke ville åbne strømperne for tidligt. Altså - når man bliver 44 kan man godt holde til spændingen, ikke?
Nu havde hun så åbenbart glemt at hun kun er 43 lidt endnu, for det blev tydeligvis for meget...... Det er dejligt at de passer! Nu skal jeg så lige finde ud af noget mere gave til hende, for det var kun strømper der kom med denne gang. (Ud over slikket, selvfølgelig. Og Anders And bladene.)

My sister solemnly promised that OF COURSE she would not open her socks before her birthday. Because - when you turn 44, you can live with the excitement, right?
Clearly she forgot that she's only 43 for a few more days, because it turned out it was too much..... I'm happy they fit! So now I just need to find the rest of her gift, because she only had socks in the package. (Apart from the candy, of course. And the Donald Duck magazines.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails