søndag den 7. februar 2021

Nu er det nok / Now it's enough

Det tredje og absolut sidste par Bernie-vanter er færdige. Lige som jeg var næsten færdige med mine egne (som jeg iøvrigt elsker helt vildt højt!) skrev min tidligere kollega og spurgte om et par. Hun er lige fyldt 50, og jeg gav hende ingen gave fordi hun jo ikke rigtig kunne holde noget der. 
Denne gang er de strikket i Léttlopi, og mere efter mønsteret end de andre. Jeg tror hun har lidt mindre hænder end mig, så jeg håber, det bliver fint, for de er lige en lille smule mindre. 
De her vejer 55 gram på pind 4, og de virker dejligt varme, så jeg håber hun bliver glad for dem! Mønsteret er dette her igen, og nu gider jeg så ikke lige strikke flere af de her vanter. 

The third and absolutely final pair of Bernie-mittens are done. Right when I was almost done with my own (which I love insanely, by the way!) my former colleague wrote and asked for a pair. She just turned 50, and I didn't get her anything because she couldn't have any celebration at that point. 
This time, they are made with Léttlopi, and I followed the pattern more closely this time. I think her hands are slightly smaller than mine, so I hope it'll be fine, since they are a tiny bit smaller. 
These weigh 55 grams using 4 mm needles, and they seem nice and warm, so I hope she'll like them!
The pattern is this one once more, and now I really had it with these mittens. Enough!

2 kommentarer:

  1. Det kan jeg godt forstå- men en rigtig dejlig fødselsdagsgave er det bestemt.😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Hun skal selvfølgelig have noget mere end det her også.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails