tirsdag den 28. december 2021

27

Årets sidste par strømper er færdige - og de er til MIG!!!!!!!! Strikket i det fine, fine garn som Susse farvede og gav mig som tak for at bruge mit tulipanbillede fra foråret. Det er simpelthen så helt vildt fint det garn - og det har glimmer i! 
Mønsteret hedder "Diagon Ally" og blev valgt, fordi jeg havde det i telefonen da jeg fløj hjem fra New York og bare ville i gang. Jeg trængte til noget lidt nemmere efter de meget besværlige strømper til min niece, og de er virkelig blevet dejlige. De vejer 80 gram, er strikket på pind 2,5 og de er allerede i brug. 

The last pair of socks this year got done - and they are for ME!!!!!! Made from the oh so pretty yarn that Susse dyed and gave me as thank for letting her use my tulips photo taken during the spring. It's so amazingly beautiful, that yarn - and it's glittery!
The pattern is called "Diagon Ally" and was picked, because I had it on my phone when I flew home from New York and just wanted to start. I needed to make something easy after the very difficult socks for my niece, and they are lovely. They weigh 80 grams, I used 2.5 mm needles and started using them already. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails