tirsdag den 14. december 2021

Fødselsdag / Birthday

I går holdt min niece fødselsdag, og jeg inviterede mig selv. Det var ALT for længe siden jeg havde set dem alle sammen! Derfor stod jeg tidligt op og tog toget til Aalborg. 
Min nieces niece (oh yes!) fik også lov at holde fødselsdag sammen med sin moster, så vi starter lige med et billede af den noget forbløffede næsten 4-årige som pludselig fik en gave mere. OG nogle strømper hun ret godt kunne lide. 

Yesterday, my niece celebrated her birthday, and I invited myself. It was FAR too long ago I've seen all of them! So I got up really early and caught the train to Aalborg. 
My niece's niece (oh yes!) also got to celebrate her birthday with her aunt's birthday, so we'll just start with a picture of the somewhat surprised almost 4-year old who suddenly got another present. AND socks that she really liked. 
Det var hende her jeg besøgte, som fyldte 25. Altså et kvart århundrede! Det er jo stort! Hun blev rigtig glad for sine strømper (som er helt vildt lækre!). 

This was the one I was visiting, who turned 25. You know - a quarter of a century! It's huge! She was really happy with her socks (that are SO soft and pretty!).
Denne pige kedede sig helt vildt og ville til sidst prøve at strikke. Det gik faktisk over al forventning, selv om hun syntes det var temmelig svært. 

This girl was bored out of her mind and ended up wanting to knit. It went a lot better than I ever expected, although she thought it was really difficult. 
Der var også rigtig lækker kage! Med enhjørningpynt!
Sikken en dejlig dag. Togturen var lang, men jeg fik brugt turen på en ansøgning til arbejde som jeg bare ikke har kunnet nå at lave. Når man sidder der i en togvogn i flere timer, og IKKE finder strikketøjet frem, så bliver man faktisk helt utroligt effektiv. 
Det var jo nok ikke sådan den klassiske måde at bruge 3. søndag i Advent, men det var virkelig en dejlig dag!

We also had really delicious cake! With unicorn sprinkle!
What a lovely day. The train ride was really long, but I spent the trip writing an application for work which I just hadn't had time for. When you are on the train for hours and do NOT start knitting, then suddenly you get really efficient. 
I guess this was not the classical way of spending the third Sunday of Advent, but I had a really wonderful day!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails