fredag den 29. juli 2022

Benene / The legs

Da jeg endelig havde strikket strømperne alt for mange gange, fik jeg problemer med benene. Det første forben vejede så meget at jeg umuligt kunne have garn nok til alle 8 ben, så jeg måtte lige modificere opskriften lidt så benet blev mindre og garnet kunne række. 
Det er rimeligt besværligt at strikke ben, faktisk. Men nu er jeg da på nummer 4 forben, og tænker, jeg lige skal tage mig sammen og strikke bagbenene også. De strømper MÅ da blive færdige engang!!!!!

After I knit the socks far too many times, I had troubles with the legs. The first front leg weighed enough to make me certain that I would not have enough yarn for all 8 legs, so I had to modify the pattern a bit to make the leg smaller and make sure I had enough yarn. 
It's kind of troublesome making the legs, actually. But know I'm on the fourth front leg and I guess I just need to get a grip and knit the hind legs as well. These socks MUST be finished some time!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails