onsdag den 13. juli 2022

Jeg ville gerne have sådan en / I would love one of these


 

6 kommentarer:

  1. Blomsterhandleren i Lyngby Hovedgade havde et hav af smukke nuancer den anden dag. Hvis du skal på udflugt, kan du nyde synet over en kop kaffe i Cafe Mig og Annie.

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, det lyder faktisk slet ikke tosset! Tak for tippet!

      Slet
  2. Kig på den hos blomsterhandleren, men køb en stor plante, der er beregnet til at plante ud og også give blomster til næste år. Din lukkede have og tæt bebyggelse og kystnært (ift Viborg) kan du få en flot blomstring år efter år med Hydrangea macrophylla

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var en god ide! Jeg må se om jeg har tålmodighed til vente på at min lillebitte plante vokser sig stor og smuk!

      Slet
  3. Køber hvert år i supermarked til krukker ved min dør planter dem senere ud har omkring 40 stk i mit bed som blomster lifligt hvert år

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh - DET var også en god ide! Jeg fik en da jeg flyttede ind og skyndte mig at plante den. Den har dog ikke sådan vildt travlt med at blomstre.....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails