tirsdag den 9. august 2022

JoAnn

Noget, jeg VIRKELIG godt kan lide når jeg besøger min søster, er at komme i JoAnn - en gigantisk stor hobbybutik. Vi startede med det for mange år siden, og det er bare så sjovt!
Denne gang blev det til et par skeletter. Ikke til mig, altså - men til Halloween når huset skal pyntes. Det bliver familiens første Halloween i eget hus, så de skal bare give den gas!

Something I REALLY like when visiting my sister, is going to JoAnn - an enormous craft shop. We started doing this many years ago, and it's just so much fun!
This time, we took a couple of skeletons home. Not for me, you know, but for Halloween when the house will be decorated. The first Halloween they will celebrate in their own house, so it will be taken to the max!
Når jeg kommer derhen, kan jeg bare slet ikke styre mig med stof. Der er så meget fint! Jeg har fået syet en del af stof jeg har købt derinde. Ganske vist ligger der også meget i skabet, men jeg elsker det bare. 
Denne gang købte jeg fint stof med biller og stof med sommerfugle. Tror faktisk godt det kunne blive til en bluse til mig i en eller anden kombination, og at jeg ville bruge den.....

When I go there, I just go crazy over the fabric. They have so much lovely fabric! I've sewn quite a few things from fabric I bought in there. I know there is still a lot in my closet, but I just love it. 
This time, I bought some pretty fabric with bugs, and some with butterflies. I do believe this could be a top for me, combined in some way, and that I will use it.....
Min nieces piger er TOSSEDE med Paw Patrol, så det her kunne jeg heller ikke lade ligge. Det kan blive til nogle ret fine kjoler!

My nieces girls are CRAZY with Paw Patrol, so I couldn't leave this either. Can be turned into some quite pretty dresses!
Der var også rigtigt stof fra Afrika. Så fint! Også monsterdyrt, men superfint, og DET kan blive til noget rigtig flot!

They also had real African fabric. So pretty! Also extremely expensive, but beautiful, and THIS can become something really pretty!
Til sidst købte jeg også det her stof med cykler. Også det kan blive noget rigtig fint! 
Jeg fandt også nogle knapper. Knapper er altid godt. Derimod er det ikke rigtig stedet at købe garn. Der er lidt for meget polyester i......
Mit allerbedste køb derinde nogensinde var mit undulatstof. Jeg elsker bare den bluse! Mon ikke noget af det her kan blive til noget lige så godt? 

Then I also ended up buying this with bicycles. I think this can become something very nice!
I also found a few buttons. Buttons are always great. But on the other hand, this is not the place to buy yarn. A bit too much polyester in their yarn......
My best buy ever in JoAnn was my parakeet fabric. I just love that top! I do think some of this fabric might be turned into something just as good?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails