tirsdag den 6. september 2022

Lidt hyggeligere / A bit more cozy

Jeg prøver jo at forberede mig til at holde fødselsdag, og i weekenden kiggede jeg efter lys som kunne gøre det lidt hyggeligere. Det blev de her fra Bilka. På batteri. 
Min kælder er ikke sådan super hyggelig, og hvis der skal være nogen chance for at nogen skulle få lyst til at gå derned, så kræver det virkelig en indsats! Især hvis jeg skal få nogle børn derned. 

So I'm trying to prepare myself for my birthday, and this weekend, I was looking for lights that could make things a bit more cozy. And found these in a supermarket. Using batteries. 
My basement isn't really super cozy, and if there should be any chance to make someone want to go down there, it really needs something serious! Especially since I want the kids down there. 
Men med de nye lys i loftet og nogle puder ser der sådan her ud. Der skal vist et par puder mere til, men ellers synes jeg faktisk det begynder at se hyggeligt ud! Hvis man så også kan se film og spise chips, så tror jeg faktisk det falder i meget god jord hos de små. Og så har vi andre lidt mere plads i stuen. 
Jeg håber min plan holder! 

But with the new lights under the ceiling and some pillows, it looks like this. I guess it needs a few more pillows, but otherwise, it's beginning to look cozy! So if you can even watch movies and eat chips, I do think the little ones are going to like it. And then the rest of us can have a bit more space in the living room. I do hope my plan works out!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails