fredag den 16. september 2022

Göteborg. Igen. / Gothenburg. Again.

I dag bliver en meget lang rejsedag. Jeg skal først til Göteborg, og så skal jeg til Fanø. Det er bare ikke to destinationer som hænger bare en lille smule sammen! Det bliver sådan 10 timers togrejse i løbet af dagen, og jeg er meget spændt på om jeg skal nå at gå mine 10.000 skridt, faktisk. 
Jeg gider IKKE gå til stationen for at nå toget kl. 05.37, dog. Så meget er sikkert. Det er nok også ret heldigt at jeg faktisk kan lide at køre tog!

Today will be a very long day, travel-wise. First, I'll go to Gothenburg, and then to Fanø. Those two destinations just don't connect just a tiny little bit! It will be about 10 hours sitting on a train in one day, and I'm quite excited how I will be able to walk my 10,000 steps, to be honest. 
I do NOT want to walk to the station to catch the train at 5.37 a.m. That's for sure. I guess it's also really lucky that I like train-rides!
For at det ikke skal være løgn var jeg i Göteborg i tirsdags. Sådan en endagstur. Jeg fik gået en dejlig tur efter mit møde og kom ned til havnen hvor det var lidt mere blæsende end sidst jeg var der. Men stadig fint! Tror engang jeg vil tage en tur med en af bådene!
Min computer kommer ikke med denne gang, så bloggen er opdateret på forhånd. Der skal nok komme noget om Fanø når jeg kommer hjem. Det bliver sjovt at komme derover igen!

You might think I'm kidding, but I actually went to Gothenburg this Tuesday also. A one-day-trip. I took a really nice walk after my meeting and went to the harbor that was quite a bit more windy than last time I was there. But still pretty! I really felt like going on one of the boats!
My computer is not going to join me this time, so the blog posts were written beforehand. You'll get to hear so much about Fanø when I get home, though. Will be fun to go to Fanø again!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails