torsdag den 22. september 2022

Fanø Bryghus

Det her billede fik I også lov at se i går. Når man er på Fanø, så skal man selvfølgelig have øl fra Fanø Bryghus! Et år havde de en speciel "strikkefestival øl", men ellers har de hvert eneste år en "Fanø Rav" som virkelig smager godt! Det gjorde den også i år.....

So this photo was also shown yesterday. When on Fanø, of course you need to taste the beer from the Fanø Bryghus (Brewery)! There was a year with a "knitting festival beer", but every year, you can get a "Fanø Rav" (Amber) that is really good! It was also so good this year......
Jeg købte selvfølgelig også et par øl med hjem. Ikke, at jeg er god til at drikke dem! Er faktisk ved at få drukket de sidste af de juleøl jeg købte sidste år. SÅ dårlig er jeg til at drikke øl! 
Alligevel glæder jeg mig til det engang bliver de her øls tur.

Of course I also bought a few beers to bring home. Not that I'm that good at drinking them! At the moment, I'm drinking the last of last years Christmas beers. THAT'S how poor I am at drinking beer!
Still, I'm looking forward to drinking these.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails