torsdag den 13. oktober 2022

Jeg skal IKKE til tandlægen! / I will NOT be going to the dentist!

I næste uge har jeg ferie. Og jeg GLÆDER mig! For en gangs skyld skal jeg ikke til tandlægen, men har planlagt en masse andet hele ugen. 
Det bliver så utroligt dejligt at være hjemme nogle dage, og jeg skal male! Denne gang er det "biblioteket" - mit rum fyldt med bøger. Når det er klart tror jeg faktisk ikke lige jeg har mere som virkelig trænger. 
Det kræver dog lidt forberedelse. F.eks. at tømme alle reolerne? Det her var starten i lørdags - alle mine strikkebøger i pæne stakke. 

Next week I'll be off from work. And I just CAN'T WAIT! For once I won't be visiting the dentist, but I planned quite a lot of other stuff all week. 
It is going to be wonderful just being at home for some days, and I'll be painting! This time, it's my "library" - the room filled with books. Once it's done, I don't think there is anything more in need of paint just now. 
I do need to prepare for this, though. For instance emptying out all the books! This was the beginning on Saturday - all my knitting books in nice piles. 
Og her er en hel del af mine bøger. De sidste står nu på reoler i gæsteværelset. Jeg satser på at få ryddet lidt op i dem inden de kommer på plads igen. Det bliver jeg nødt til!
Jeg nåede ikke specielt meget i lørdags, så hver aften i denne uge prøver jeg at bruge en halv time på at gøre klar. Det når man en del på! Planen er at jeg lørdag morgen kan starte på at male loft. Håber, det holder. 

And this is the bigger part of my books. The last ones are now on book shelfs in my guest room. I do want to sort them before they go back on their place again. I just have to!
I didn't get around doing a lot this Saturday, so every evening this week, I'll spend half and hour preparing. You can get lots done in that time! Then on Saturday morning, I plan on starting painting the ceiling. I do hope this plan works. 

I går havde jeg også planer. Men kom først forfærdeligt sent hjem, så jeg nåede kun at trække rawlplugs ud. Det er vigtigt at få gjort, og så føler jeg faktisk jeg nåede lidt. 
Håber meget, jeg når lidt mere i aften. 

Last night, I also had plans. But then I got home terribly, terribly late, so all I managed to do was drawing out rawlplugs. It's important to do, and I felled like I did a bit. 
I do hope I'll get a bit more done tonight. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails