fredag den 1. maj 2009

Den 31. april...

Kan i dag ikke tælle som 31. april? Den dag blev mit aprilprojekt færdigt. Tilfældigvis faldt den dato i den berømte uge med to torsdage. Var det ikke heldigt?
Her er den så, apriltoppen. Lige tilpas til mig, selv om den for min skyld godt kunne have været yderligere 5 cm længere...
Kunne sagtens finde på at lave vævestrik en anden gang igen.
Efter færdig top vil jeg straks gå i gang med endnu et 1-nøgle tørklæde, og herefter maj-projektet, der skal være en cirkeltrøje fra "Feminin strik".
Men allerførst har jeg en aftale med et krydsnøgleapparat i morgen....

2 kommentarer:

  1. Flot top - og dejlig frisk i farverne !!

    Du nævner et 1-nøgle tørklæde....
    Kan jeg finde opskriften på det - på nettet ?

    Mvh Tove

    SvarSlet
  2. Hej Tove
    Mange tak!
    Ja - tørklædet har jeg lagt opskrift ud på min blog. Du kan finde det her:
    http://christunte.blogspot.com/2009/05/opskrift-pa-trklde.html
    M.v.h.
    Christine

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails