onsdag den 27. maj 2009

Måtte altså bare lige prøve....

Jeg var altså nødt til at prøve at strikke lidt med det hjemme-farvede garn... Så i går startede jeg op på et par monkey-sokker. Jeg havde godt nok allerede et par i det mønster, men til gengæld vidste jeg jo, at det nok kunne bære lidt vilde farver, og at det ikke var super-indviklet....
Er egentlig meget positiv indtil videre! Striberne er alligevel så smalle, at de næsten ser lidt vandrette ud, og farverne er så flotte.... Kan vist godt leve med, at de er ret Ara-papegøje-spraglede!
Nå. Engang skal jeg have gjort noget færdigt. Og strikket børnestrømper (fik sms i går: "Er mine strømper færdige, moster?" - og hun havde næsten selv skrevet den!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails