torsdag den 27. august 2009

Aldrig tidligere set

Tjek lige denne side. Strikke-arkæologi på højeste plan, og nogenlunde, som ved et tilfælde, at finde Christian IV´s planer til Rosenborg eller sådan noget.
En aldrig tidligere kendt trøje strikket af Elizabeth Zimmermann i et ikke tidligere set mønster!
Altså - den dame må have haft SÅ travlt. Ikke noget at sige til, at hun også strikkede bagpå motorcyklen.....
Den er godt nok fin og smart og moderne i al sin enkelthed. Mon ikke den er værd at holde øje med, når mønsteret kommer på gaden?

2 kommentarer:

  1. ej hvor godt - tak for tippet og ja hold endelgit øje for så holde rjeg øje med dig *thihi* den opskrift på jeg eje - er også Zimmermann fan

    SvarSlet
  2. Hej Rikke - jeg skal nok holde øje. Jeg synes, det er en supersød trøje, og jeg kunne godt tænke mig at få fingre i den opskrift!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails