søndag den 16. august 2009

Blomsterflor...

I anledning af mine forældres guldbryllups-dag var jeg ude at købe blomster.... Nu er det sådan, at min far fejrede dagen på kirkegården, og min mor derhjemme (men derfor skulle den vel stadig fejres lidt?), så der blev købt en buket til hver, den største dog til min mor.
Det er dejligt, så mange blomster man kan få på Grønttorvet / Israels Plads for ikke forfærdeligt mange penge. Jeg måtte endda selv vælge, hvilket jeg måske nok syntes var noget svært, eftersom jeg ikke er blomsterkunstner selv! Derfor blev buketterne noget brogede, men fine og sommerlige nok, og vakte også glæde.
Ellers gik lørdagen med endnu en tur med gratisbusserne til Malmø. Denne gang en lidt mere økonomisk tur, men vældig hyggeligt alligevel! Tror egentlig, jeg skal have meldt mig på en tur mere, for de havde altså nogle vældig fine strikkebøger hos boghandleren, som jeg stadig ikke har købt....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails