søndag den 21. februar 2010

Niecebarnet kan skam også godt strikke!

Og mig? Jeg puster til ilden af alle kræfter. Har sat hende i gang med glatstrikning og et mobiltelefon-etui. Det skal filtes, så forhåbentlig ser man ikke alle de gange, hun har byttet rundt på ret og vrangside. Ellers siger vi bare, at mønsteret er sådan!
Halstørklædet her fik hun garn til til jul, og har stædigt strikket sig igennem samtlige 2 nøgler. Det er blevet rigtig flot, synes jeg!
Min ravelympicstrøje spurter afsted. Jeg var lidt bekymret i går, men er i dag halvvejs med ryggen. Fortsætter tempoet, bliver rygstykket færdigt i morgen - dvs. hvis jeg nu får støvet film nok sammen til at vise hende!

2 kommentarer:

  1. Hvor er det fint - niecebarnets halstørklæde, godt du bringer strikketraditionen videre!

    SvarSlet
  2. Ja, jeg prøver. Men de skal jo selv ville! (Det hjælper dog at kunne "shoppe" i mit lager)

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails