søndag den 17. oktober 2010

Kastanjefryd II

Kastanjerne var altså et kæmpe hit! Alting gik godt - børnene var så super søde, at det ikke var nogen sag at underholde dem, selv om jeg kun havde sovet 3-3½ time.
Selv om jeg havde glemt den elementære børnelærdom, at der skal bruges mange (mange) flere tændstikker end kastanjer, og derfor kun havde 2 æsker tændstikker med, gjorde det ikke noget.
Vi fandt smykketråd og perler i krea-kassen og lavede "smykker" med kastanjer. (Eller. De gjorde. Jeg bandt mest knuder, når det var tiltrængt!)
Nogle hjalp endda med at rydde op!
Tilbage er så at forblive vågen indtil (lidt før) sengetid, så jeg forhåbentlig sover godt i nat og er knap så meget rundt på gulvet på vagten i morgen, som man ellers kan være efter en nattevagt.
God efterårssøndag til jer alle sammen!

4 kommentarer:

  1. Ogsaa god soendag til dig.

    SvarSlet
  2. Skøn søndag du havde der, selv om du ikke havde sovet ret meget.

    SvarSlet
  3. Det var meget, meget dejligt.
    Nu er jeg til gengæld meget, meget træt, og jeg tror egentlig godt snart jeg kan klare at se dyner!

    SvarSlet
  4. Nu ved jeg pludselig, hvad jeg skal lave sammen med Andreas efter arbejde i morgen.
    Det er efterhånden mange år siden jeg sidst legede med kastanjer.
    Jeg glæder mig allerede ;)

    (Men nu må jeg vist hellere komme i seng, så jeg rent faktisk kan komme op på arbejde i morgen. Aiiijsh, jeg er bare så dårlig til at sige "godnat" til mig selv...)

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails