tirsdag den 19. oktober 2010

Smuk og dejlig

Min Cecilia kjole fik et ordentligt igangsætnings-puf til sidste uges kursus.
Godt 30 cm nåede jeg på 3 dage, og det var jeg virkelig vældig tilfreds med!
Den bliver sådan en smuk og dejlig kjole - det er jeg helt sikker på, selv om billedet er helt elendigt.
Farven er i virkeligheden sådan støvet jeans-blå. Meget smuk og anvendelig, og en anelse meleret.
Pindestørrelsen er pind 3 (suk) - men med undervisning går det jo nok. Til gengæld tegner jeg ingen krudseduller!
Garnet er ren merino - en anelse kradst nu, men det bliver garanteret blødere og lækkert i vask.
Maskemarkørerne? Ja, jeg er blevet totalt afhængig.... Sikke noget!

6 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig så meget til at se den færdig - jeg er vild med de snoninger!

    SvarSlet
  2. Uf ja, det er en smuk kjole/tunika. Du har også lokket mig ud i projektet, men jeg kommer nok til at bruge L A N G tid for pind nr 3 det er altså en langsommelig affaire ;0), men tusind tak for linket.

    SvarSlet
  3. åh, den bliver sååå lækker! og vi hepper gerne på dig skulle der blive brug for det, men det er da også i orden med et langtidsprojekt, den bliver fin uanset om den bliver færdig lige straks eller til næste efterår.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  4. Jeg er tosset med den model. Glaeder mig til at se den faerdig.

    SvarSlet
  5. Det er virkelig en fin model!
    Jeg tror, jeg er ved at få et blødt punkt for Else Schellerup!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails