fredag den 22. oktober 2010

En ægte celebrity


For første gang nogensinde forsøger jeg mig med en video her. Ved ikke helt, om det lykkes, men I skal da lige se denne lille, lækre fisk.
Jeg mødte den i et akvarie, og den må have en meget travl tilværelse, hvis alle kameraer skal have samme mængde opmærksomhd!
Eller... Lille og lækker er måske så meget sagt, men stjerne-attitude havde den rigeligt af!
Faktisk så meget, at den fulgte kameraet rundt i akvariet, så den hele tiden var i fokus. Godt nok ved jeg ikke, om det var af kærlighed eller had - måske mest det sidste, men sjovt så det ihvertfald ud....

3 kommentarer:

  1. Hold op hvor er du dygtig. Hvordan har du faaet det til???? (spoergsmaal fra en ikke-computer-noerd hihi).

    SvarSlet
  2. Ha-ha...kan man kalde en fisk for linselus? Eller har du opfundet et nyt begreb: linsefisk....?

    SvarSlet
  3. Lin - videoen var nem at tilføje. Jeg trykkede bare på "tilføj video" (et billede af en filmrulle). Det var mange gange nemmere end frygtet!
    Tina - jeg er glad for, at du også kan se det søde ved den. Filmen er jo ikke vildt spændende, men fisken var for sjov! (Linsefisk må være et passende navn, ja.)

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails