søndag den 24. oktober 2010

Harry Potter strømper

Disse strømper har været meget, meget længe undervejs, og jeg tror nok, modtageren glæder sig!
Faktisk er det ca. et år siden at søsterens ældste dreng faldt for garnet - Opals "Hedwig" i Harry Potter kollektionen (der nu er udgået).
Desværre havde de det ikke i Uldstedet i Fiolstræde, så han måtte nøjes med noget, der lignede lidt (men alligevel overhovedet ikke).
Jeg tror nok, jeg endte med at finde garnet alligevel hos Nanna, og nu er det så blevet til strømper. Dermed mangler jeg faktisk kun 1 par af de lovede 7!!!!!!! (hurra)

5 kommentarer:

  1. Det er skønt når enden kan es på et lovet projekt :-)

    SvarSlet
  2. "Hedwig" har skønne farver. Det må være skønt at nærme sig enden på det lovede. Mon du så kommer til at love noget nyt?
    God søndag.

    SvarSlet
  3. Åh, de er fede. Har lige hæftet ende på 5 par strømper, ja, jeg har holdt Socktober, og er ikke færdig endnu, jubi.
    Håber, du er kommet dig over vagt-jetlagget. Jeg sov ca. 10-11 timer pr nat de første tre nætter, så var jeg nogenlunde frisk igen...

    SvarSlet
  4. Jeg indrømmer blankt - jeg synes han er enormt god til at vælge farver!
    De strømper er bare for fede, og det er da ærgeligt, at lige den varient er udgået, men de laver vel noget lignende engang?
    Lisbeth - jo tak - jeg kom mig over både det ene og det andet jetlag!

    SvarSlet
  5. seje strömper! og jeg kan se du har din spidskompetence på, mon vi får et billede?
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails