onsdag den 16. februar 2011

186

13 kommentarer:

  1. Gosh, der er mange, må vist hellere selv komme i gang, ellers har i jo nået de 1000 inden jeg har lavet en;0)

    SvarSlet
  2. Imponerende!!!

    Det er en ret flot bunke, men den kan blive MEGET større ;)

    SvarSlet
  3. Om der så kommer 5000 huer, vil de ALLE blive brugt....

    SvarSlet
  4. Wau siger jeg bare - jeg når også et par stykker her i London, trods et travlt program ;o)

    SvarSlet
  5. Må sige det går den rette vej, imponerende hvor mange der allerede er kommet.

    Jeg synes ikke jeg kan komme ind til opskriften på babyhuer.....hvad gør jeg galt.
    kh Jane

    SvarSlet
  6. nøj hvor er der mange - og så helt forskellige - smukt syn der ;D

    SvarSlet
  7. Jeg er pt 5 huer færdige, men regner med at der kommer flere - der er længe til april ☺

    SvarSlet
  8. det er jo helt vildt... jeg kan da ikke følge med :)

    SvarSlet
  9. Jane - du kan kigge under "Cuba" eller "opskrift" ude til højre under "Etiketter".
    Desuden har jeg - langt om længe fået lagt opskrifter med billeder ind på side 2, "Opskrifter" - kan ses øverst på siden.

    Jer alle: Det er bare fedt, at I er med på den....

    SvarSlet
  10. Waw et antal. Nu maa du jo snart laegge en adresse vi skal sende til.

    SvarSlet
  11. Altså, Lin. Du må sende mig en mail på christunte @ yahoo.com
    For min privatadresse kommer ikke lige på min blog....

    SvarSlet
  12. Jeg er imponeret. Jeg er gået lidt i stå efter de første 8 små små huer, nu må jeg hellere strikke lidt større huer.

    SvarSlet
  13. Lisbeth - jeg er såmænd også imponeret.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails