mandag den 28. februar 2011

Store øjne / Wideeyed

Det er "snart" sommer (nu MÅ det altså snart blive varmere! Jeg vil have det!!!!!) og så er det jo tid til udendørs liv i parker med mere.
Hvis man nu har nogen, man gerne vil imponere, eller bare gerne vil have lidt opmærksomhed, så kunne man jo strikke disse øjenæble-jonglør-bolde.
Hvis man har samme jonglør-evner som mig, så er det også et godt tidspunkt at begynde at øve sig på.... (Ja, jeg har været på Cirkus-museet, og - nej - jeg avancerede ikke over "jongler-med-tørklæder"-niveauet)

Summer is coming "soon" (it HAS to get warmer soon. I want some warmth!) and with summer it will be time for the outdoor life in parks and other places.
If you happen to know someone you want to impress, or if you just want some attention, knitting these eyeball-juggling-balls might be a good idea...
And - if you happen to be as good a juggler as me, you might want to start practicing right away.... (Yes, I did go to the Circus-museum, and - no - I never made it past the "scarf-juggling" level....)

3 kommentarer:

  1. Hvor er de skønne! Ja, god ide at starte med træning NU ;o)

    SvarSlet
  2. Uhh.. nej det tør jeg ikke. Tænk om deres blik fulgt mig. *fnis*

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails