lørdag den 26. februar 2011

Langsom lørdag / Slow Saturday

Det er vist ingen hemmelighed herude i blogland. Jeg eeeeelsker sådan en langsom formiddag, hvor jeg kan ligge i min seng til jeg ikke gider mere (man får ret hurtigt ondt mærkelige steder, hvis man vil ligge og læse, og det er for kedeligt at kigge op i loftet), og hvor jeg iøvrigt bare kan gøre tingene præcis i den rækkefølge, jeg har lyst. Ihvertfald i en 4-5 timer....
I dag var ingen undtagelse, ud over der blev slappet endnu mere af. Faktisk startede dagen med at sidde i pyjamas og strikke halskanten på nevøens sweater færdig.
Nu skal jeg bare sy sammen, den skal have et bad, og i morgen skal I se resultatet. Jeg glæder mig!

It is probably no secret here in the blogworld. I loooooove a slow morning like today, when I can stay in bed as long as I want (actually - it starts hurting here and there if I lie in bed reading, and staring up in the ceiling is way too boring), and do things exactly in my own order and when I want to. At least for the first 4-5 hours.....
Today was no exception, although it was a bit more relaxing than usual. Actually I started this day sitting in my pyjamas, knitting the neck-bit on my nephew's sweater.
This means I only need to sew the last seams, give it a bath and then tomorrow you can see the result. I am so excited!

3 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig også til at se den færdig. Fortsat god langsom lørdag.

    SvarSlet
  2. Det tegner da rigtig fint. Nyd din lørdag

    SvarSlet
  3. Nu ligger den i vaskemaskinen. Den er blevet helt vildt flot!
    Men mere om det i morgen...
    Modtageren glæder sig iøvrigt voldsomt, hvilket jo er skønt!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails