lørdag den 19. februar 2011

Mange ord.... / Plenty of words....

Mange ord kræver mange masker, hvis hænderne skal holdes beskæftiget og tankerne ikke flyve på langfart.
Det er i høj grad påkrævet lige nu - jeg skal have læst 20 sider mere med abstracts fra artikler. De første 20 læste jeg i går. Heldigt, at niecen mangler strømper!

A lot of words calls for lots of stitches, to keep my hands occupied and to prevent my thoughts from travelling.
I surely need it right now - I need to read another 20 pages of abstracts from articles. The first 20 pages were read yesterday. Very lucky that my niece still needs her socks!

4 kommentarer:

  1. Imponerende. Giver du et kursus, for det er en nyttig egenskab

    SvarSlet
  2. Man skal vist bare øve sig....
    Jeg fik ikke engang nævnt, at det selvfølgelig også bare gør det meget, meget hyggeligere at læse!
    (Men man skal passe på! Jeg har lige strikket skaftet på nr. 2 sok 5 omgange for langt..... Suk)

    SvarSlet
  3. Ov, det ser rigtig godt ud. Jeg går ud fra det er niecens hjemmefarvede garn :)

    SvarSlet
  4. Pernille - ja, det er det. De bliver SÅ flotte!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails