søndag den 13. februar 2011

Artig / Well-behaved

I aftes fik jeg pludselig sådan en helt fantastisk trang til at slå op til nogle Wollmeise-strømper. Til mig. Bare fordi jeg lige fik lyst, altså! (Måske fordi der ligger mange, mange smukke Wollmeise-farver på sofabordet?)
Men jeg gjorde det ikke..... I stedet strikkede jeg videre på ærmet til nevøens trøje. Den skal jo være færdig! (Faktisk glæder jeg mig også en hel del til at se den færdig. Den bliver flot!)
Som resten af trøjen strikkes ærmet "sjovt nok" også på pind 3. Maaaaange masker. Næste nevø-trøje skal helt sikkert være på større pinde!

Last night I had a strong longing for beginning some Wollmeise-socks. For me. Just because I wanted to! (Maybe due to all the lovely Wollmeise-colours resting on my coffee-table?)
But I didn't do it. Instead I continued knitting the sleeve for my nephew's sweater. It ought to get done soon! (Actually I am looking forward to seeing it finished. It is going to be very nice.)
Like the rest of the sweater, the sleeve is knit on 3 mm needles. Lots and lots and lots of stitches to be knit! The next nephew-sweater is definitely going to be on larger needles!

4 kommentarer:

  1. Flot arbejde! :o)

    Der er strikkeklub i Ullerød imorgen, og der kommer en ordenlig røvfuld huer :o) Helle har haft gang i hæftning af ender på omkring 60 huer alene i aften!! Så de 1000 huer skal nok blive til noget!!

    Helene // www.genbrugblirguld.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Helene - det lyder jo helt vildt! I er da totalt for hurtige.....
    Faktisk er jeg ikke længere bekymret for, om vi når de 1000 huer, men ret spændt på, hvor langt over vi kommer.
    (Men det gør ikke noget. De kan bruge samtlige huer. De er 43 afdelinger til at dele dem!)

    SvarSlet
  3. Ja så har der været strikkeklub, og som du vist pr. sms er informeret om, ja så er der over 100 huer på vej :o)

    SvarSlet
  4. Helene - det er jo helt vildt.... Jeg har lige fået dem!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails