torsdag den 28. april 2011

Dobbelt mærkeligt / Double strange

Disse dage byder på kursus - anden del af det kursus, hvor min "Rundstykke" gik i gang. I dag bliver nr. 2 stykke så færdigt. (Det véd jeg bare!) Dermed er jeg den lykkelige ejer af hele 2, bulede stykker, der ikke helt ligner det færdige resultat. Heldigvis er våd uld jo som papmaché og kan nærmest formes som man vil, så jeg er fuldstændig fortrøstningsfuld i forhold til at resultatet nok skal blive som ventet!


Two days of a course - the second part of the course during which I startet my "Rundstykke" - gives me time for knitting. Today I will finish the second part. (I just know!) Then I will be the happy maker of 2 weird-looking pieces that calls for some imagination for visualizing the result. Fortunately, wet wool can be formed as you please, leaving me very hopeful about getting a useful result!

2 kommentarer:

  1. Jeg har hørt det skulle se meget mærkeligt ud inden opskyl og stræk.
    Jeg glæder mig til at se det færdige resultat :)

    SvarSlet
  2. Pernille - jeg glæder mig også! Nu mangler jeg faktisk "bare" ærmerne. Det dér tynde uld har godt nok meter til mange, mange timers strikning!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails