lørdag den 19. maj 2012

Orange!

Jeg måtte jo starte på noget af mit nye garn! Farven er lidt usædvanlig (og utydelig. Kameraet kan stadig ikke lide strikketøj!) for mig, men jeg er håbefuld.
Mønsteret er "En usædvanlig cardigan" fra Hendes Verden efterårsstrik, nr. 33 2011, og designet af Ellen Holm. En meget flot cardigan med bunker af snoninger.
Garnet er dels noget kinesisk 2-trådet uld (med 20% bomuld) og 1 tråd kinesisk cashmere (med 30% uld). Farverne er lige en smule forskellige, og giver et godt spil. Og så er det bare så blødt!
Omkring nytår besluttede jeg, at alle igangværende projekter skulle blive færdige i år. Så mange jeg starter op, kunne det godt blive et problem.....

I had to start knitting with some of my new yarn! The color is a bit unusual (and un-focused. My camera hates knitted stuff!) for me, but I'm hopeful so far.
The pattern is called "An unusual cardigan" from a pamflet with patterns from a Danish magazine. The designer is Ellen Holm. The cardigan is filled with cables and is very beautiful.
The yarn is Chinese, partly wool with 20% cotton (double stranded) and cashmere with 30% wool (single stranded). The shades are a bit different and look very nice together. It's also so very soft!
Around New Year I decided that this year I would finish all works in progress. Since I'm starting so many new, it might become a problem....

3 kommentarer:

  1. Modellen er fantastisk flot og mon ikke den bliver supersød i det garn. Det ser ihvert fald godt ud indtil videre.

    SvarSlet
  2. Havde du ikke noget andet, der skulle laves.......?

    Nå, men det er jo ud til at blive rigtig fint med snoninger, så skidt med det. Du når nok det hele:)

    SvarSlet
  3. I år strikker jeg jo, hvad jeg har lyst til. Kunne godt blive lidt kaotisk....

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails