mandag den 23. juli 2012

Multi-tool!

Selv om denne blog har nævnt ham et par gange, så ved jeg ikke, hvor bekendt I alle er med "The Doctor". Kæmpestor er han i England, og serien er fantastisk!
Den kære doktor har intet mindre end verdens bedste værktøj, og nu kan det blive dit!
En sonisk skruetrækker, der kan reparere stort set alt hvad du kan tænke dig. Via en eller anden stråle. Dødsmart!
Alt, hvad du skal bruge, er såmænd lidt uld, noget fyld og nogle pinde, og så er du kørende.... Men lad nu være med at misbruge den!

Even though I've mentioned him a few times, I'm not sure how well acquainted you all are with "The Doctor". He is really huge in England, and the series are just great!
The dear doctor has the worlds best tool ever, and now it can be yours!
A sonic screwdriver, capable of repairing almost anything you can imagine. Using some sort of beam. Awesome!
You just need a little wool, some filling and a few needles and you are halfway there..... But remember only to use it for good things!

4 kommentarer:

  1. Jeg føler mig særligt indviet, bare fordi jeg godt ved hvem doktoren er.

    Lidt nørdet er man vel altid.

    Men så længe jeg ikke selv har en sonic screwdriver, kan jeg håbe på at han kigger forbi, hvis jeg får brug for hjælp. - Han er jo lidt hot den unge doktor

    SvarSlet
  2. Uh - godt argument! Måske skal man lade være med at strikke den alligevel..... Men David Tennant er jo stoppet? Han var min yndlings af de nye doktorer!

    SvarSlet
  3. Jeg tror det er doktoren og ikke skuespilleren der gør det - for mig.

    SvarSlet
  4. Du har jo helt ret. Doktor-konceptet holder 100%! Bare tanken om en Tardis-tur...,

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails