mandag den 31. december 2012

Godt nytår! / Happy New Year!

I aften siger vi farvel til 2012. Et rigtig dejligt år, fyldt med spændende oplevelser, overraskelser og sorg da min mor døde. Jeg har nydt at rejse til Kina, besøge familie, komme tilbage på Rigshospitalet og ganske særligt min blog.
Jeg ved godt, at jeg ikke skal skrive noget hver dag, men jeg kan godt lide det..... Og jeg ELSKER alle jeres dejlige kommentarer! Jeg ved også godt, at det er virtuelle venskaber, men det har sandelig ført til mange dejlige ting og venskaber ude i den virkelige verden!
Det skal I have mange tak for. Glæder mig til at høre mere fra jer i 2013!
Dagen i dag har været langsom. Jeg har strikket og set tv, i et spinkelt håb om at sjalet på magisk vis kunne blive færdigt i år. Det kan det ikke, men forhåbentlig næste år? (Jeg mangler bare 9 pinde mere.)
Hvor I end skal holde nytår i aften, så ønskes I en rigtig dejlig fest. Vi snakkes ved i morgen. Engang. Op ad dagen. Der mangler jo en lille status!

Tonight we'll wave goodbye at 2012. A wonderful year, filled with exciting adventures, surprises and sorrow when my mother died. I really enjoyed going to China, visiting family, get back at Rigshospitalet and especially this blog.
I know that I don't have to write a post every single day, but I really like it..... And I just LOVE all your nice comments! I'm also aware that these are virtual friendships, but it definitely led to a lot of wonderful things and real friendships in the real world out there!
I want to thank you all for this. I can't wait to continue in the same way in 2013!
Today has been a slow day. I've been knitting and watching tv, hoping that the shawl would get done this year by some kind of magic. Well. It won't. Hopefully it will finish next year! (Just need 9 more rows to go.)
Wherever you will celebrate New Year tonight, I hope you'll have a wonderful party. We'll talk again tomorrow. At some time. Late in the day. I need to make a 2012 status!

16 kommentarer:

  1. Tusinde tak for et dejligt blogaar Christunte, og tak for en masse latter og smil-indlaeg. Tak for beviset paa at alle tanter ikke er som vores :-D og tak for din indsats paa den humane front. Glaeder mig til at vi "ses" i 2013, og har allerede smilehullerne klar til det store grin.
    TAK og godt nytaar.
    Knus herfra Lin

    SvarSlet
  2. Jeg skal i år være alene og hjemme :) Det er selvvalgt og velvalgt for jeg har drømt om en rolig nytårsaften i årevis. DOG.. rolig og rolig, aldrig har jeg hørt så mange brag og bang inden midnat som i år. Det er HELT vildt og jeg tænker at det må være totalt ulovligt krudt vi har gang i her. Det begyndte allerede kort efter jul, men i dag er det eksploderet haha .

    Godt jeg ikke skal ud i det.

    Tak for i år og på gensyn i 2013. Godt nytår :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan også godt lide en rolig nytårsaften! Selv om fyrværkeri er rigtig flot, så er det nu også rart at man kan gå ind igen.

      Slet
  3. Rigtig godt nytår til dig også! Jeg nyder alle dine indlæg - også selvom jeg ikke altid får kommenteret (;o)

    SvarSlet
  4. Rigtig godt nytår til dig også. Tak for dine mange sjove og spændende indlæg. Jeg læser hver eneste selvom kommentaren svigter. Det ved jeg at jeg skal være bedre til.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Jeg elsker også at læse hos dig, selv om der ikke altid bliver kommenteret!

      Slet
  5. Godt nytår! Nyder at læse dine indlæg selvom jeg ikke altid får kommenteret.

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde! Jeg glæder mig til vi skal i arbejdslejr!

      Slet
  6. Også rigtig godt nytår til dig! Og jeg synes, det er fantastisk, du gider poste hver eneste dag - nyder det! Glæder mig til vi ses i 2013!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Håber, vi kan ses i 2013!

      Slet
  7. Også et rigtigt dejligt nytår til dig, jeg glæder mig til at følge dine små finurligheder i 2013

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Jeg glæder mig til at strikke af kamel-garnet!

      Slet
  8. Glædeligt nytår herfra, hvor der forsat tænkes tilbage med glæde på en garnfarvnings dag for snart længe siden :-)

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails