tirsdag den 8. september 2015

Vi strikkede jo også / We knitted too

Hvad er en strikkeweekend uden strikketøj? Selvfølgelig strikkede vi. Temmelig meget!
Strømperne til min mindste nevø var næsten færdige inden weekenden startede, og nu er de sendt afsted sammen med resten af hans gave.
Der er gået 100 gram wollmeise-rester til dem, og jeg håber, han bliver glad for strømperne med ild i!

What is a knitting weekend without knitting? Of course we knitted. Quite a lot!
The socks for my youngest nephew where almost done before the weekend started, and now I mailed them with the rest of his gift.
They took 100 grams of wollmeise leftovers, and I hope he will like these socks on fire!
Hættetrøjen til min niece kom godt i gang. Den bliver virkelig farvestrålende med det store, gule stykke! Bærestykket er i stribet reststrik, og jeg skifter snart farve igen til det nederste stykke. Det er spændende, hvordan den bliver til slut, men jeg tror faktisk, den bliver rigtig fin.

The hoodie for my niece got started off really well. It will be very colorful with the big, yellow bit! The yoke is with stripes in garter stitch, and I will switch color again for the lower part. It is really exciting how it will end up, but I do think it will end up looking good.

4 kommentarer:

  1. Saadan nogle week-ender er pragtfulde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det bedste var næsten, at vejret ikke kunne forstyrre vores planer, ligemeget hvor meget det regnede.

      Slet
  2. Jeg elsker sådanne kreative weekender, hvor man bare kan fordybe sig.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails