torsdag den 10. august 2017

Stonehedge Fiber Mill "Crazy"

Det sjoveste og mest anderledes garn man kan få i Michigan, må være det her, som hedder "Crazy". Lavet af rester af samme slags garn, men alle mulige forskellige farver som sættes sammen, og i helt tilfældige farveforløb. Jeg køber altid noget af det, når jeg kan!
Denne gang er der endda planer.
De her bundter skulle gerne blive til en "Tomten" jakke til lillebror i Nordjylland. Mønsteret er så fint, og jeg tænker, at det kunne være flot i de her farver. Har længe godt kunnet tænke mig at strikke den.

The most fun and different yarn to get in Michigan must be this one, called "Crazy".
It's made with ends of the same type of yarn, but different colors are put together in totally random color changes. I always buy some of this, if I get the chance!
This time, I even have plans.
These 4 skeins are meant to become a "Tomten" jacket for baby brother in Northern Jutland. The pattern is really pretty, and I think it would look nice in these colors. I've been wanting to knit it for a while.
De her røde bundter skal blive til endnu en "Baby Surprise Jacket". Det er åbenbart et must til en ny baby i min familie. Rigtig sjove at strikke, og hurtige.
Jeg skal lige finde ud af, hvordan det melerede og det stribede garn skal sættes sammen, men jeg tænker nu alligevel, at det bliver godt. Det bliver spændende!

These red skeins will become yet another "Baby Surprise Jacket". Apparently, it's a must for a new baby in my family. Much fun to knit, and even fast!
I just need to decide how to combine the mixed and striped yarn, but I do think it will turn out nice, any way it ends up. So exciting!
Det her bundt var bare SÅ pænt. Det var jeg nødt til at købe!
Det er altid spændende at komme ind i butikken og se, hvad de har for farver denne gang. Nogle gange er der ikke meget garn, andre gange meget. Sidste år strikkede jeg 2 huer af garnet, og de blev så fine! Idéen om at sætte rester sammen er også virkelig smart. Især når det er så fint!

This skein was just SO pretty. I had to buy that one!
It's always exciting visiting the shop and seeing, which colors they have this time. Sometimes, they don't have a lot of skeins, sometimes they have plenty. Last year, I made 2 hats with this yarn, and they turned out so pretty! The idea of joining the ends is also very clever. Especially when it ends up so pretty!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails