søndag den 6. august 2017

Bøger / Books

Et mål for min ferie var, at jeg skulle læse en rigtig bog. En HEL bog, altså!
Det var så heldigt, at min søster kom hjem med en ny stak bøger, og denne her så virkelig, virkelig god ud. Hvis jeg vil læse den, må jeg jo blive færdig inden jeg skal hjem, så det er jo meget effektivt i forhold til mit mål....
Det er virkelig interessant at læse om fængslingen af top-nazisterne inden Nürnberg retssagen, og den psykiater der fik lov at undersøge dem, var heller ikke helt almindelig. Glæder mig til at læse den færdig!

One of my goals for this vacation was to read a real book. An ENTIRE book, that is!
It was so fortunate that my sister came home with a pile of new books, and this one looked really, really good. If I want to read it, I'll have to finish it before I go back home, which is kind of efficient considering my goal....
It's very interesting reading about the incarceration of the top-nazis prior to the Nuremberg trials, and the psychiatrist who got to examine them, wasn't the usual kind. I'm looking forward to finishing it!
Desuden har jeg været i genbrugsbutik herovre. Og fundet gamle strikkeblade. Ret sjovt, faktisk, selv om de sjoveste var dem fra 70'erne med strikkede og hæklede bukser, og med ens, syet nattøj til hele familien. De var bare så store, og jeg gad ikke slæbe dem med hjem. Så det blev fra 80'erne og frem i stedet! Det er også sjovt.

I've also been to a thrift  shop here in Ann Arbor. And I found old knitting magazines. Quite funny, actually, although the most fun were those from the 70's with knit crochet pants, and with identical, sewn pajamas for the entire family. The problem was the size of the magazines. I didn't want to take them home and ended up with magazines from the 80's onward. Those are also funny.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails