fredag den 31. maj 2019

I hemmelighed / Secretly

I går var jeg hjemme. Sådan mere eller mindre, altså. Bortset fra en aftale i byen, og bortset fra, at jeg åbenbart ikke kan gå igennem min have uden at få jord på fingrene, så var jeg bare inde i mit hus. Det var dejligt!
Jeg nåede nogenlunde det, jeg havde tænkt. Hvilket bl.a. var at klippe hundestof til skjorte til min mindste nevø. ("Mindste". HA! "Moster, nu er du bare den mindste i familien. Det må du vænne dig til.")
Skal lige melde mig ud af samfundet sådan en dags tid til, så jeg kan nå at sy. Det skal nok gå......

Yesterday, I spent at home. More or less, at least. Apart from an appointment in the city, and apart from the fact that apparently I can't walk through my garden without getting dirty fingers, I spent most of the day in my house. It was so lovely!
I more or less got around doing what I planned. Among other things, it included cutting the dog-fabric for a shirt for my "smallest" nephew. ("Smallest". HA! "Moster, so now you're the smallest in the family. Just get used to it.")
I just need another day away from the society to have time for sewing. It will be fine.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails