søndag den 5. maj 2019

April

Jeg er endelig blevet færdig med april måneds bog. Her i starten af maj.
Selv om jeg var løbet tør for Afdeling Q, så fortsatte jeg i krimierne. Denne gang Agatha Christie, og den bog som kaldes hendes mest velskrevne, "the murder of roger ackroyd".
Nu har jeg læst en hel del Agatha Christie, og den følger jo hendes sædvanlige stil. Jeg nåede også lige at gætte hvem morderen muligvis var, et par kapitler inden det blev afsløret.
Den var såmænd helt ok, og jeg tror faktisk lige jeg snupper en gang Hercule Poirot mere til maj måneds bog. Den er rimeligt hurtigt læst, og nu, hvor hængekøjen er kommet op, skulle jeg måske bare insistere på at ligge der et kapitel om dagen?

I finally finished the book of April. Here in the beginning of May.
Although I ran out of Department Q, I continued with the crime mysteries. This time, Agatha Christie, and the book which is called her best written book, "the murder of roger ackroyd".
I did read quite a lot by Agatha Christie, and this book follows her usual style. I even managed to guess the potential murderer a few chapters before it was revealed.
It was quite okay, and I do think I'll take another scoop of Hercule Poirot for the book of May. It is quite fast to read, and now that my hammock is up, I may just insist to lie there for one chapter every day?

2 kommentarer:

  1. Det lyder som en perfekt plan - god læselyst :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! I dag holdt jeg ihvertfald planen. Og man kan fint gynge og læse samtidig......

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails