lørdag den 4. maj 2019

Hængekøjen / The hammock

Hængekøjen er kommet! Den kom i går, midt i regn og blæst og kulde. Det sneede her til morgen, så jeg tror måske liiiige den får lov at stå i sin kasse en dag til. Mens jeg åbner de sidste flyttekasser - der mangler kun 19 nu! Plus nogle plastikkasser.
Selv om det er lidt hektisk at ville have det hele ud og (nogenlunde) på plads, så er det godt nok også dejligt. Alt det, der skal nusses på plads må komme hen ad vejen. Jeg vil også benytte chancen for at få lidt overblik over mit garn!
I morges vågnede jeg kl. 6 og tænkte - jeg må jo hellere sørge for at holde rytmen - jeg skal jo op kl. 5.10 på mandag!
Og så kom jeg i tanker om, at det skal jeg jo ikke. Jeg skal sove 20 minutter længere! Jeg elsker mit hus......

The hammock has arrived! It came yesterday, in the middle of rain and wind and cold. This morning, there was snow, so I do think it will have to wait in it's box just another day or so. While I open the last boxes - only 19 left now! Plus some plastic boxes.
Although it's a bit hectic wanting to have everything unpacked and (kind of) tidied up, I really love it. All the moving stuff and finding the right spot will have to come along the way. I also want to grab the opportunity to know what yarn is in my stash!
This morning, I woke up at 6 a.m. and thought - I need to keep my rhythm - I'm getting up at 05.10 a.m. this Monday!
And then I realized that - no, I'm not. I can sleep 20 minutes longer! I love my house......

2 kommentarer:

  1. Åh, det tegner da bare godt. Hængekøje og krimier og senere morgenvækning....

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails