torsdag den 2. maj 2019

Udpakning / Unpacking

I går gik udpakningen så i gang for alvor. Det er MEGET sjovere at pakke ud end at pakke ned! Det går også temmelig meget hurtigere......
Jeg var glad, da jeg fandt min dørmåtte, som passer endnu bedre her på mit hus end det gjorde i lejligheden. Det fine, lille hus som føles som et slot indeni.

Yesterday, I started some serious unpacking. It's a LOT more fun opening all the boxes compared to packing them! It's also a lot faster.....
I was so happy finding my doormat, which fits even better here at my house than what it did in my apartment. The pretty, little house which feels like a castle on the inside.
Jeg fik også dejlig hjælp i går. Måske ikke lige fra de her to størrelser, som iøvrigt altid er en fest at være sammen med! Men deres forældre og farfar kom og hjalp, så pludselig var køkkenet pakket ud, og mit store skab var samlet og klar til brug. (Ja. I dette hus med 100 skabe insiSTEREDE jeg på at få mit IKEA skab med.)
Jeg måtte LOVE at lade en kasse stå samlet tilbage, for tøserne vil meget gerne have noget at kravle ned i igen.

I also had lovely help yesterday. Perhaps these 2 small ones weren't the ones helping the most, but they are so much fun! Their parents and granddad came and gave a hand, so suddenly, the kitchen was unpacked, and my big wardrobe was collected and ready to use. (Yes. In this house with 100 closets, I INSISTED on bringing my IKEA wardrobe!)
I had to PROMISE to let a box stay ready to use, since these girls wants something to climb inside.
Og pludselig kom der så en kæmpe buket blomster! Fra min kære søster.
Nu står den så og pynter på bordet denne morgen, hvor næste opgave er at få reoler og bøger på plads. Jeg tror NOK lige det kommer til at tømme nogle kasser!

And suddenly, I had a giant flower bouquet! From my dear sister.
Now it's looking pretty on my table this morning. Today's task will be collecting bookcases and putting books in place. THAT is really going to empty some boxes!

4 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt du har fået lidt hjælp til diverse ting.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er så søde! Men det går faktisk utroligt meget hurtigere at pakke ud end ned.....

      Slet
  2. Det lyder bare hyggeligt med lidt hjælp. Og det ser fint ud :)

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails