tirsdag den 10. november 2020

Godt begyndt / Good start

Nu er jeg kommet forbi ribben på sweateren til min nevø. Det føles som om den rigtig starter nu.....
Det bliver jo spændende når jeg kommer til knopperne - sidste gang lærte jeg at bare strikke ret frem og tilbage for at undgå at vende det hele tiden. Maskerne kommer til at se lidt anderledes ud på hver anden pind, men jeg tvivler på at en 15-årig vil lægge mærke til det.

I've passed the rib of the sweater for my nephew. It feels like it's only really starting now.....
It will be interesting when I get to the bumps - last time, I taught myself to knit back and forth on the same side to avoid turning the work all the time. The stitches will look a bit different on every other row, but I do doubt that a 15 year old will even notice. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails